LO DIREUTOR

Pepe Lera, astí lo hez, firmando en lo libro de visitas de la bodega que nos dié de cenar lo 14 de mayo de 2005, en Ainzón.

Calo esta foto pa que se i-vea que ye de carne y güeso, antiparti que no ibié en la foto de Bienvenida.

CALENDARIO D'AUTUACIÓNS

9 de Setiembre, en Pamplona, 19:30 horas, en lo 'Auditorium Baluarte'.

L'Academia de la Lengua Vasca, remerando los suyos 90 años d'existencia, levará a cabo en Pamplona lo XVI Congreso de lo Euskara entre lo lunes 6 d'outubre y lo viernes, día 10. Con caráuter especial, la edición d'esti congreso ye dedicada a las lenguas pirenaicas: vasco, ocitano, aragonés y catalán. L'Academia de l'Aragonés presentará astí 5 ponencias (literatura, toponimia, dialeutoloxía, codificación y teunoloxía) y dos grupos musicáls: lo Grupo Val d'Echo y la Orquestina de lo Fabirol. Los ocitanos se presentarán con un recital poetico.

Tañedós y cantaires de lo nuestrio Grupo ofrecerán lo chueves día 9, de tardis, ta las 19:30 horas, en lo 'Auditorium Baluarte' de Pamplona una chiqueta muestra (30/40 minutos) de las cantas en cheso mas representativas de autós de la Val



15 deAgosto, en Echo:

De tardis, a las 17,45

LA NUESTRA RADIZ

Como cada dos añadas (años pares), lo Grupo Val d'Echo ofrece a vecinos y veraniáns una muestra completa de repertorio, con melocotonada y verbena incluídas.







14 de chunio, en Echo, de tardis, en las escaleretas debán de los chubilaus:

Miqueta de muestra mosico-literaria, con la chen que acuda ta lo día de "Vivindo'n Cheso".

Será de paisano, sinde bailes, de lo estilo de la foto(Benasque, 2006)














10 de mayo, en AINZÓN (Zaragoza), de tardis, a las 19:30


Lo Grupo aproveitará lo día pa fer una escursión enta lo Monasterio de Veruela y lo Museo de lo Vino.


17 de mayo, en Aínsa, dimpués de chintar.


Trovada Internacional de navatés
Autuación en la Plaza Mayor d'Aínsa, la de los arcos, una hora dimpués de la chinta d'hermandá con los 200 u 300 navatés, que habrán baxáu dende Laspuña (capital de las chiretas) enta l'Ainsa, navatiando.
En cuatro dias siguíus autuarán bellos d'estos grupos: Chotos, Fabirol, Boltaña, Lurte, Plan u Titiriteros
.


Pa la chen que no estié, vos calo la tira de fotos que me plegué en lo suyo día, pos no'n fuemos mas que los tañedós en ixa ocasión.